středa 23. července 2014

It's time for YouTube (1)


Meme z dílny od JuliaR.

O co jde?
 Ukázat čtenářům videa, která sleduji na YouTube.
Mohou to být: písničky, manuály, návody, cokoliv.



Zdravím, dneska vám představím 3 videa, která mě tento týden zaujala :)


Slyšeli jste už o tomhle filmu? Já ne a na trailer jsem narazila čirou náhodou :)
Po zhlédnutí tohoto traileru jsem se rozhodla, že na premiéru filmu půjdu do kina a už se na ni moc těším! :)
Co vy, půjdete taky na tento film do kina? PS: Poznáte herce? ;)


A teď dáme pro změnu hudbu.
Radioactive od Imagine Dragons je má nejoblíbenější písnička :3 Ale já si myslím, že ten klip viděl každý.
Proto jsem dávám cover od Lindsey Stirling a kapely Pentatonix.
Povedené, co říkáte?


A k poslednímu videu dávám prostor youtuberce DžejDý.
Na tuhle youtuberku jsem narazila náhodou, když jsem se dívala na video od Rodaw z Knihánkova.
Máte nějakého oblíbeného youtubera, který natáčí vlogy, let's playe apod.?

Tak, to by bylo asi pro dnešek vše. Doufám, že se vám článek líbil :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý váš komentář! Děkuji vám za něj ♥
Kritiku, rady i pochvalu beru, koneckonců... i já se mám ještě co učit :)