úterý 29. července 2014

Moje knižní rodinka TAG

Sestavili jste si někdy rodinku z knížek?


A chcete se seznámit s mou rodinkou? Tak jste tu správně. 

Tákže =D Ze začátku vás upozorňuji, že polovina mé rodiny pochází z jedné knížky, protože zas tak tolik knížek jsem v poslední době nepřečetla, takže se omlouvám :) Ale i přesto doufám, že se vám tag bude líbit. Byla jsem nominována od blogerky Adelle (again) a ta narazila na tento tag u Zefill. Jak je už tradicí, na konci tagu se většinou nominují další blogeři, kteří se zhostí onoho tagu. Jste zvědaví kdo to je?

A koho že má obsahovat má rodinka?
  • Oba rodiče
  • Sestra
  • Bratry
  • Sestřenice
  • Bratranci
  • A nesmí tu samozřejmě chybět domácí mazlíček (i Adelle si doplnila rodinu dom. zvířátkem)
Matka
Jednoznačně mámu Case Lowooda z Anna krví oděná. Jeho maminka mi přišla jako velice sympatická paní a místy mi připomínala mojí mamku :) Jak se jmenuje se mě neptejte, protože to jméno mi nějak vyklouzlo z hlavy xD

Otec
Mé nejtěžší rozhodnutí ze všech - nejen v tom, kdo to bude, ale aby se dokonale hodil ke své manželce. Asi po 35 minutém rozhodování jsem si vybrala tátu Denise z knihy Kluk v sukních. Sice ze začátku to byl velice přísný otec, ale na konci knihy se z něho stal rodič, který podporuje své děti v zálibách.

Sestra
Má knížní sestra musí být drsňačka, která neustále musí mít poslední slovo a odpověď téměř na vše. Tyhle vlastnosti mi nejvíce připomínají Lindsay z Chvíle před koncem

Bratři
Mít slavné bratry není špatné, jak jsem uvažovala. Ale když budou slavní, bude to špatné pro můj prospěch =D Proto to potřebuje sourozence, kteří ''vynikají'' v kráse ;) To víte, abych se mohla chlubit spolužačkám. Napadají vás nějací krasavci z knih, které jsem četla nebo právě čtu? Zřejmě asi ne. Tak tedy, jsou to Robb a Jon z Hry o Trůny

Sestřenice
Nejsou to úžasní bratranci?
V každé rodině musí být nějaký chytrák, který ví všechno. Hermiona Grangerová ze série Harry Potter mi připadá jako správná kandidátka na mojí sestřenici.

Bratranci
Jelikož má knížní sestřenice je velice chytrá, musí mít brášky, kteří ji budou neustále otravovat a tropit neplechu. Takový vztah mi připomíná Percyho Weasleyho s jeho brášky Fredem a Georgem. Vidíte? Hned tu máme 2 bratrance :) 

Mazlíček
Naopak nejlehčí rozhodnutí ze všech. Uvažovala jsem o Hedvice, ale hold Hedvika je mazlíčkem téměř všech. Takže jsem se rozhodla být originální (doufám, že tohoto mazlíčka nemá nikdo). A je to... (chvilka napětí)... zlovlk jménem Léto! :) Musím uznat, že v originálu to jméno je hezčí, ale což =D


Doufám, že se vám tag líbil a kdybyste se chtěli zapojit, klidně můžete - ráda se podívám na vaše rodinky :) A jaký šťastlivec se zhostí tagu? Nikolka z Knížního království. Pochopitelně se můžou zúčastnit i ostatní!

6 komentářů:

Jsem ráda za každý váš komentář! Děkuji vám za něj ♥
Kritiku, rady i pochvalu beru, koneckonců... i já se mám ještě co učit :)