pondělí 26. ledna 2015

Unboxing (1)

Tákže, ahoj! xD
Je tu váš můj úplně první Unboxing! Doufám, že máte takovou radost jako já! =D
Předem vás musím ovšem upozornit - kvalita fotek bude nejspíš mizerná. Domů jsem přišla kolem páté a když jsem zahlédla balíček, nemohla jsem se dočkat a hned se do něj pustila :) Fotek je málo, protože jsem strašně hr hr (hlavně ať si tu knížku mohu prohlédnout a láskyplně pohladit) =D I tak si myslím, že se vám bude líbit (ty naivko =D).
Zdroj neznámý, google našel to, co našel =D
Muheheh, je to tu :3 Nikdy mi nedošlo, k čemu jsou ty číslice - to si to jako pošťačky označují? =D
... trhala jsem jako lev! =D
A je to tu! V šedých tónech od Ruty Sepetys! + 20 % sleva na nákup, proč ne? O.o :)


A docházíme k té smutné části, konci. Líbil se vám my first Unboxing? Pokud ano, tak mám z vás ještě větší radost! =D :) Jestlipak máte nějaké nápady nebo kritiku, můžete mi to napsat do komentářů ;) Užijte si zbytek pondělního večera! 

11 komentářů:

  1. Závidím -_- A náhodou fotek máš dost, když jsem se já snažila fotit unboxing, byly tři - nedotknutý balík, natržený balík a pak tadá - celá kniha! :D
    Takže super ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi =D Obdivuji ty čtenáře, kteří ty balíky fotí ze všech světových stran.
      A neboj sa, brzy ti ji půjčím ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ej, máš velikánskou pravdu =D
      Zajímalo by mě, kdo to všechno spustil xD

      Vymazat
    2. Nevím, kamarádka jí má už od minulého roka, kdy ještě nebyla tak známá. Řekla i celý příběh:D Takže já si ji už nemusím ani kupovat:D

      Vymazat
    3. Ale ani né, nějak mě tyto témata úplně nelákají:). Já jí zase řekla za trest, jak dopadne Muž jménem Ove (kterého si zas nepřečte ona, jelikož tenhle žánr není pro ni =D)

      Vymazat
    4. Hezky =D
      To kdyby mně někdo řekl spoilery k sériím, které čtu, tak bych ho podřízla ve spánku xD

      Vymazat
  3. Tato knížka mi minulý týden také přišla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. V šedých tónech je velice smutná a krásná kniha! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem ji včera rozečetla a teda..., bude to síla... :)

      Vymazat

Jsem ráda za každý váš komentář! Děkuji vám za něj ♥
Kritiku, rady i pochvalu beru, koneckonců... i já se mám ještě co učit :)