sobota 28. března 2015

On my wishlist (3)


On my wishlist je sobotní meme.

Meme z dílny Book Chic City.

O co jde?
Cílem je ukázat každou sobotu knihu/y, kterou/které bych si přála v (mé) knihovničce.
Nové, staré i zatím nevyšlé knihy jsou vítány.

Pusheen - Já, košišta   

Dneska začneme trošku pusheenovsky a končíme zombie apokalypsou :)

Pusheen - Já, košišta (I am Pusheen the Cat), Claire Belton

Pusheen zahřála u srdce a rozesmála už miliony lidí po celém světě svými praštěnými gifovými obrázky, na nichž se natřásá a kroutí ocasem. Teď je připravená vystoupit z elektronických vod na papír! V téhle knize najdete ty nejpopulárnější facebookové obrázky a k tomu spoustu dosud neviděného materiálu. 
Zjistěte, co ji přiměje vrnět a proč už se do ní zamilovalo tolik lidí… Pokud už mezi ně samozřejmě nepatříte – pak je pro vás tato knížka naprostou povinností!

ZOM - B (Zom-B), Darren Shan

Když se na YouTube objeví první záběry útoků zombií, nikdo jejich pravosti nevěří. I když hrozí, že oživlí mrtví zpustoší celý svět. Avšak pro B je mnohem důležitější, aby přežila na střední škole a vyhnula se svému alkoholickému a tyranskému otci.
Když zombie dorazí k nim do školy, B bude muset rychle najít ještě někoho dalšího, kdo přežil, aby se zachránila. Musí vyměnit školní chodby za ulice vymřelého Londýna a hlavně přežít!

1 komentář:

Jsem ráda za každý váš komentář! Děkuji vám za něj ♥
Kritiku, rady i pochvalu beru, koneckonců... i já se mám ještě co učit :)